En månad går fort!!

Nu är lillkillen lite mer än två månader! Han växer så det knakar och jag hinner knappt reflektera över hans framsteg!
Igår skulle jag testa att lägga honom på mage och han var hur stadig som helst. Gnällde inte heller och tittade storögt på storasyster när hon hittade på bus (som vanligt)!

Leendena fyrar han av som ett smatterband och han jollrar och testar rösten. En riktigt go kille har vi fått nu när magen (peppar,peppar) verkar ha rättat till sig.
Nätterna är förhållandevis bra, just nu är han inne på sin andra förkylning i livet så framåt småtimmarna vaknar han frustrerad över att näsan är täppt. Så det går åt mycket koksaltlösning för tillfället.

Om någon vecka ska vi börja gå på föräldragrupp med babymassage, det längtar jag till för det tyckte jag var så mysigt med Agnes!
Om ytterligare några veckor börjar babysimmet och det ska bli spännande att se hur han tar det, Agnes var ju inte direkt överförtjust...

Återkommer med en review på det! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0