Sytoka

Jag har köpt två nya maskiner... Köpte dem  innan Sigge föddes men har börjat använda dem först nu!
En overlock och en vanlig, båda från Singer :)

Har hittills hunnit sy vetekuddar till personalen på Agnes avdelning 
Vad tycker ni om mina fina lappar??

Tyget på dessa valdes för att det pryds av älvor och alla barnen på avdelningen är födda 2011 och kallas därmed "elvorna"! 
Har även sytt vantar och buff (som en tubhalsduk) till mig själv! 

Mössa är nästa sak att sätta saxen i!  

Många fler projekt står på listan men tiden är knapp "fast man går hemma"! 
Framför tvn på kvällarna håller jag på att virka en filt till Sigge!
Kreativiteten bara måste UUUUT!!! ;)

Kram på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0