Välkommen till världen lilla Molly!!

I lördags var vi och hälsade på två stolta föräldrar och en tre veckor gammal liten goding vid namn Molly!

Hon var så snäll lilla tjejen, det var Agnes som stod för ståhejet som vanligt ;)

Vi hade ju naturligtvis en present med oss, en riktig rosa gräddbakelse i form av en blöjtårta, vilken verkade uppskattas av mottagarna! ;)
Innehållet var blöjor (no shit Sherlock), en body, ett påslakanset, kräklasar och ett par sandaler.

Agnes visade lite avundsjuka när jag tog Molly i min famn och när vi skulle säga hej då pussade jag Molly på pannan och då skrek Agnes "Nej, nej, nej"!!
Morgonen efter verkade hon bearbetat sina känslor för bland det första hon gjorde var att grabba min mobil och säga "Molly"!
Då skulle hon titta på bilden från gårdagen och sa med solsken i blick "Dä ä Molly!!". Sen fick jag inte ta bort bilden och hon skulle visa pappa "bebisch Molly".

Varenda gång vi nämner bebis, eller säger "mamma har bebis i magen" kontrar Agnes med "Molly".

Härliga unge, njut av lugnet för snart är du inte ensam längre!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0