Long time no see...

Har varit lite slö på att uppdatera på sistone! :/

Lilla skrutt är på långbesök hos mormor och morfar, först på tisdag får jag krama om min ögonsten igen!!

Morgondagen bjuder på jobb och tisdagen likaså!

Denna barnlediga dag har spenderats i trädgården, slänten ser (såg) ut som kom och hjälp mig å dö!!! Nu är den halvvägs finare, resten får vänta till imorgon! ;)

Gårdagen spenderades på möhippa i Halmstad! Först dagspa på hotel Tylösand med fantastisk lunchbuffé! Efter det åkte vi till blivande brudens stuga och förkovrade oss i skvaller om gamla ex och pinsamma historier!
På kvällen åt vi än en gång fantastisk mat på Wild West, absolut värt ett besök om ni befinner er i närheten! :)
Efter 18 timmar med fullt ös stupade vi allihopa i säng, nöjda och glada!

Imorgon är det planeringsdag på jobbet och jag hoppas verkligen på positiva besked om verksamheten!!

Natti natti på er!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0