Härliga helg!

Igår hade vi massor av besök!
Mamma och pappa kom för att hjälpa till att putsa fönster! :) det tackar vi för!

Fröken A-C var också på visit så vi åt alla lunch ihop! Mysigt! :)
På eftermiddagen blev det en liten promenad i det fina höstvädret!

På kvällen kom bästa fröken E med familj för att mysa lite! :)
Det blev pizza och sen nys för oss tjejer medan killarna ägnade kvällen åt lyssna på musik och dricka diverse alkoholhaltiga drycker!
När småttingarna hade somnat roade vi vuxna oss med att fota med wowcam för iPhone!! Herregud säger jag bara! Tur att man är välskapt i verkligheten! ;)

Idag har varit en dag i lugnets tecken! Mysfrukost tillsammans hela familjen och sen var jag tvungen att testa wowcam på lillan som den elaka mamma jag är! ;)
I eftermiddags blev det promenad till Maxi för att skicka sladdar som glömts här samt inhandla det som fattas i kyl och skafferi! 5302 steg slutade promenaden med och nästan 4,5 km!
Lillan hade dessutom premiär i sittdelen på vagnen! Jag tror den fick godkänt! :)

På Maxis parkering såg jag en bil med en gran på taket... Det gäller att vara ute i god tid! Det är ju trots allt bara drygt fyra veckor kvar till första advent!!

Ikväll blir det Bingolotto som värsta pensionärshänget, men vi hoppas trots det att miljonerna rullar in! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0