Full rulle!

Idag har det varit fullt upp!
Först en runda till banken för lite ärenden! Nej, ingen hade satt in ett par miljoner på mitt konto den här gången heller! Typist! ;)

När vi kom hem var det dags att promenera till BVC för sista babymassagen! Synd att det inte är fler gånger. Lillan gillar det och jag har svårt att ta mig för att massera hemma! Skärpning på den fronten! :)

I morse fick både jag och sambon hjärtat i halsgropen! Andningslarmet gick strax innan sex! Fy så obehagligt!!! Som väl är var det bara en sladd som hoppat ur så ingen fara på taket! Vill ALDRIG mer uppleva detta!! :/

När lillan och jag hade morgonmys i sängen visade hon talang för att börja krypa! ;) rumpan rakt i vädret!

Lyckades fånga bissingarna på bild med! De små risgrynen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0