Tandläkaren

Fick boka tid hos tandis idag då jag känt ilningar och ömhet i mina tänder i helgen!
Tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen direkt innan det blir värre!

Tandis kände och klämde... Han hittade INGENTING!
Allt såg ut som det skulle och han hade två alternativ till detta.
Antingen försvinner det av sig själv eller så håller nerven i tanden vi lagade sist på att dö = rotfyllning!!! (hua)
Han trodde mest på det förstnämnda då jag reagerade normalt på den elektriska signalen han sände in i tanden!

Ska dit igen för undersökning till våren så då ska vi utvärdera hur det har blivit! Skönt att det inte var kariesangrepp (som det så fint heter ;)) och att det inte kostade maaaassa pengar!! :)

Så det jag har konstaterat är att det spökar i mina tänder! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0