Besök igen! :)

Idag har vi haft besök av mormor och andra syster/moster! :)
Det blev en tur till Ikea och sen lite fika och middag när vi kom hem!

Dessutom fick vi upp några tavlor i både lillans rum och vårt sovrum! Superbra, då de stått och väntat på detta i evighet!

Härom veckan fick lillan en ljusslinga med ugglor av kompisen Elsa! Jättefin men tyvärr var några dioder sönder :( idag hittade jag en ny slinga på Ikea och den satt som en smäck, så nu lyser det så vackert! :)

Den turkosa tavlan i vårt sovrum har en fantastisk historia! Den är ärligt snodd på en av Londons tunnelbanestationer! :D
Var ju där en månad på praktik 2003 och varje dag tittade jag på den bilden och tänkte att den skulle passa bra hemma på min vägg! En dag när familjen var med var det en av dessa som satt löst från sin ram. Jag tog tag i den medan vi åkte i rulltrappan men fick bara loss den utan att få den med mig! Då ropar jag till min ena syster som åker bak "TA DEN!!!", vilket hon uppenbarligen oxå gjorde! Så nu hänger den där som ett fint minne! :)
Så det kan gå! ;)


Kommentarer
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Tack för kommentarerna = ). Tycker absolut att du ska göra skumtomtefudgen så god! Va roligt med en bloggare från småland till. Bor du i Älmhult? Min make jobbar där, så där har jag varit några gånger. Stor kram!

2011-12-06 @ 19:54:49
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0